O autorze

Zdjęcie przedstawiające Mateusza Kołodziejskiego

Nazywam się Mateusz Kołodziejski, od 10 lat specjalizuję się w marketingu.

Account-based marketingiem interesuję się od 2016 roku. Od tamtego czasu pochłaniam wszelkie informacje na jego temat – od książek przez podcasty i webinary po case study. Jako pierwsza osoba z Polski ukończyłem amerykańsko-brytyjski ABM Certification & Mentoring Program. Jego organizatorem jest ITSMA, organizacja, która stworzyła koncepcję account-based marketingu. Uzyskałem też certyfikat Advanced ABM Certification przyznawany przez Demandbase, twórców czołowej platformy do ABM.

Na co dzień pracuję w RTB House, polskiej firmie technologicznej działającej na ponad 70 rynkach na świecie, która dostarcza rozwiązania marketingowe dla globalnych marek takich jak Adidas, Reebook czy Honda. Jako Head of Marketing & PR prowadzę 25-osobowy, międzynarodowy zespół, który z sukcesami wspiera firmę w realizacji podejścia ABM.

Bardzo cenię relacje z innymi specjalistami B2B, chętnie też dzielę się swoim doświadczeniem – jeśli chcesz porozmawiać, znajdź mnie na LinkedInie lub napisz.

Więcej na temat tego czym się zajmuję możesz dowiedzieć się z wywiadów, których miałem okazję udzielić, m.in. dla Nowego Marketingu i Contelii.